پاکسازی محل‌های دپو سوخت قاچاق در بندرعباس/کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و شناسایی محل‌های دپو سوخت قاچاق در چندین محله شهرستان بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان  فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : در ادامه طرح‌های پاکسازی نقاط و محلات آلوده در دو عملیات منسجم طرح پاکسازی نقاط آلوده و شناسایی محل‌های دپو سوخت قاچاق، در چندین محله شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی که با همکاری مأموران تیم عملیاتی یگان امداد و پاسگاه‌های حسنلنگی و گنو شهرستان بندرعباس، عملیاتی گردید ۲۰ باب چهار دیواری فاقد سکنه مورد شناسایی و در بازدید از محل‌های دپو، مقدار ۸۰ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیرشد، گفت: دودستگاه موتورسیکلت هوندا و تعداد ۹۵ عدد بشکه‌های نگهداری سوخت و تعداد ۵ دستگاه پمپ برقی تخلیه سوخت توقیف گردید.

سردار جاویدان ارزش محموله‌های مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان ۲۸ میلیارد ریال عنوان و تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار